Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

Macrame bracelet

Πάλι σήμερα έχω κάτι σχετικό με macrame, συγκεκριμένα έχω οδηγίες για τα βραχιόλια της φωτογραφίας.
Hey guys, today I'm gona show you how to make the macrame bracelets in the picture.



Θα χρειαστείτε περίπου 1,50 μέτρο κορδόνι από το κάθε χρώμα .
You are going to need 1,50 m cord of each colour. 


Διπλώνουμε τα κορδόνια όπως φαίνεται στη φωτογραφία. 


 Κανουμε μία θηλιά τόσο μεγάλη όσο να χωράει το κουμπί που θα βάλουμε για κούμπωμα.
Στερεώνουμε τα κορδόνια και δουλεύουμε με τα δύο πιο μακριά κορδόνια. Τα περνάμε και τα δύο κάτω από το πράσινο σκούρο. 
We make a noose at the top of the cords. The size of the noose has to be as big as the button we are going to use as clasp.
Secure your cords and then work with the longest two cords. Go under the green short cord.


Τα δύο κορδόνια που δουλεύουμε τα βάζουμε πάνω από το πράσινο ανοιχτό και "γυρίζουμε" κάτω από το πράσινο ανοιχτό κορδόνι.
With the two working cords go above the light green cord the "turn" and go under  he light green cord.




 Συνεχίζουμε με την ίδια διαδικασία μέχρι να έχει το επιθυμητό μάκρος.
We continue with the same technique until we have the desire lenght.


Κάνουμε ένα απλό κόμπο στο τέλος από το βραχιόλι.
We make a simple knot at the end of the bracelet.


Ράβουμε και το κουμπί και είναι έτοιμο!
We saw the button and it is ready!




Happy crafting!
Aby

11 σχόλια:

  1. Πανέμορφο !!!!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα βραχιόλια μπράβο Άμπυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα, ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία τα βραχιόλια σου !!! καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σήμερα διαβάζοντας την ανάρτηση σου σκέφτηκα ότι θα ήμουν ευτυχής αν είχα στα χέρια μου σαν ..βιβλίο όλα αυτά που τόσο όμορφα και απλά μας δείχνεις.Το σκέφτηκες ποτέ;Αν δεν κάνω λάθος είπες ότι θα έρθεις Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παίρνω κορδόνια και ξεκινάω!!!! Πολύ ωραίο το μακραμέ, Αμπυ!!! Να'σαι καλά για το tutorial!! Καλή Κυριακή να΄χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφα και μοντέρνα τα βραχιόλια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας! Αν τελικά φτιάξει κάποια από εσάς τα βραχιόλια θα χαρώ πολύ να μου στείλετε μία φωτογραφία να τα δω!

    @Αχτίδα Ναι Αχτίδα μου,έχω μετακομίσει Θεσσαλονίκη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαταπληκτικό το βραχιόλι σου. Θα μου επιτρέψεις να το αναρτήσω στο f/b στο χρονολογιό μου αλλά και στην ομάδα μου Marieta's Yarnland. Συγχαρητήρια για το blog σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή