Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Mixed media

   Μετά από αρκετή λίμα και σέγα επιτέλους τελείωσα το πρώτο μου κόσμημα με μπρούτζο! Συνδύασα το κεντρικό στοιχείο με μακραμέ γιατί μου αρέσει πολύ να μπλέκω τεχνικές μεταξύ τους. Παρολαυτά, νιώθω ότι κάτι του λείπει για να γίνει εντελώς στο στυλ μου.

After hours of work with jigsaw and rasp  I finally finished my bronze jewelry! Ι love mixed media
jewelry so I decide to combine the bronze piece with macrame. Still I feel that something is missing from the jewelry.




Το σκίτσο από το κόσμημα.
The sketch where the jewelry was based on.


Εσάς πως σας φαίνεται?
So what do you think about it?

Happy crafting!
Aby

9 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραίο και το μέταλλο και το μακραμέ!!!!!!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει, είναι εκπληκτικό! Συγχαρητήρια!
    Μπορώ να καταλάβω το βαθμό δυσκολίας του και είμαι σίγουρη ότι σε κούρασε αρκετά, έγινε όμως τόσο όμορφο... οπότε, χαλάλι του!
    :))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο έγινε Άμπυ μου μπράβο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημιουργικό μου πλάσμα ότι φτιάχνεις είναι πανέμορφο, έχω δηλώσει ..φαν σου και το ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν ξέρω αν του λείπει κάτι, πάντως φαίνεται πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο !! Και επειδή ξέρω από σέγα , πολλή και καλή δουλειά έκανες, Αμπυ!!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ όλες σας για τα σχόλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή