Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2016

Lost in the woods

Since I started my own online business I realized that is really important the photos you upload to social media and/or your online shop. One bad photograph can ruin your brand. So I invested in a DSLR camera and I'm still trying to make the best of it. These photos was taken by a friend of mine (he is not a photographer ) and the model is me.
I'm planning to make a more "serious" photo shoot with models and stuff but till then I really would appreciate some feedback. These photos are  the marketing ones,for social media.Are not the one I'm using for my Etsy shop to show the piece detailed.
I have so much fun shooting  and I hope you like it!

Από όταν ξεκίνησα να έχω διαδικτυακά την επιχείρησή μου κατάλαβα ότι οι φωτογραφίες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Μια άσχημη(κακή ποιότητα/θολή) φωτογραφία και μπορεί να σου χαλάσει όλη την εικόνα. Πριν λίγο καιρό πήρα μία DSLR μηχανή αλλά ακόμη τη μαθαίνω. Τις παρακάτω φωτογραφίες τις έβγαλε ένας φίλος μου (δεν είναι φωτογράφος) και το μοντέλο είμαι εγώ.
Σχεδιάζω να κάνω μία φωτογράφηση μέσα Μαρτίου για την καινούρια μου σειρά δαχτυλιδιών. Μέχρι τότε θα εκτιμούσα ό,τι συμβουλή έχετε να μου δώσετε τόσο για τις φωτογραφίες όσο και για τις ρυθμίσεις τις φωτογραφικής.
Αυτές τις φωτογραφίες τις έχω κυρίως για τα social media και σας συμπληρωματικές στο μαγαζί μου στο Etsy.
Mου άρεσε πολύ η διαδικασία και πραγματικά είναι μεγάλη βοήθεια να έχεις κάποιον να σου βγάζει φωτογραφίες.Ελπίζω να σας αρέσουν!








You can find all of the rings here .

 
 


 And that's the view or our shooting point.
It's my hometown with the majestic lake! 

3 σχόλια:

  1. Σούπερ είναι οι φωτογραφίες,... γλυκό κορίτσι του δάσους!
    ;-)
    ΤΟ δαχτυλίδι με την αλυσιδούλα είναι ΟΝΕΙΡΟ!!!
    Πολύ φοβάμαι πως είμαι το πλέον ακατάλληλο άτομο για να σου δώσει συμβουλές για φωτογραφικές λήψεις, μα νομίζω πως σύντομα θα έχεις γίνει εξπέρ!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένο χρώμα στη πέτρα.ότι κάνεις είναι όμορφο κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες λήψεις και πολύ όμορφες δημιουργίες!
    Δυστυχώς δεν ξέρω και πολλά από τις DSLR για να σε βοηθήσω...
    Φιλιά, καλό μήνα να έχεις, καλή Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή