Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Meet the designer: Νίκος Αρζουμανίδης

Η στήλη "Meet the Designer" νομίζω θα γίνει από τις αγαπημένες μου κατηγορίες! Σε αυτό το ποστ έχω τον  Νίκο από το Ni Art-shirts . Σε αντίθεση με την Δάφνη,τον ξέρω και εκτός Fb και πέρα από πολύ καλός καλλιτέχνης είναι και καλή παρέα. :)

1. Πες μας λίγα λόγια για τον εαυτό σου και με ποια τεχνική ασχολείσαι κυρίως. 

Ονομάζομαι Νικόλαος Αρζουμανίδης είμαι από τη Λάρισα και σπουδάζω στα Ιωάννινα στο Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης.Ασχολούμαι με τη γλυπτική και τις εγκαταστάσεις και παράλληλα δημιουργώ χειροποίητες στάμπες σε κοντομάνικα,φούτερ,τσάντες,καπέλα και γενικότερα πάνω σε ύφασμα. 

Όσο για την τεχνική δεν ασχολούμαι με κάποια συγκεκριμένα.Η επέμβαση μου πάνω στο ύφασμα επιτυγχάνεται με πινέλο και χρώμα για ύφασμα.


2. Πόσο καιρό ασχολείσαι και πως ξεκίνησες την ενασχόλησή σου με το χειροποίητο.

Η ενασχόληση μου με το χειροποίητο είναι κοντά στα 2 χρόνια.Η απασχόληση μου είχε αρχίσει πολύ πιο πριν καθώς πειραματιζόμουν με χρώματα πάνω σε μπλούζες και υφάσματα μέχρι να αποφασίσω να ασχοληθώ με την πώληση τους.

3.Αγαπημένα σου υλικά και γιατί.

Aγαπημένο μου υλικό θα μπορούσε να θεωρηθεί το πινέλο καθώς αφήνει αυτή τη βουρτσιά πάνω στο ύφασμα και αναδεικνύει τη μοναδικότητα του και εν μέρει το ίδιο το χειροποίητο.Πρόσφατα θα ήθελα να ασχοληθώ και με τη χρήση τρίτων υλικών.Για παράδειγμα την τοποθέτηση άλλου υφάσματος πάνω σε μια μπλούζα.

4.Η  δική σου αγαπημένη μπλούζα.

Lion,dub session 2!


5.Στόχοι/πλάνα για το μέλλον.

Δεν υπάρχουν κάποιοι στόχοι για το μέλλον τους οποίους θα μπορούσα να παραθέσω.Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ήθελα να το ακολουθήσω σε επαγγελματικό επίπεδο και να συνεργαστώ με μαγαζιά που προωθούν το χειροποίητο.

6. Που μπορούμε να σε βρούμε. 

Facebook profile : Nikos Arzoumanidis
Facebook page :Ni art-shirts


Δική μου αγαπημένη μπλούζα από τον Νίκο είναι αυτή που διάλεξε και ο ίδιος. Η δεύτερη αγαπημένη είναι αυτή: 

joker 

 Να σας πω ότι ο Νίκος τα ζωγραφίζει όλα στο χέρι και δέχεται παραγγελίες για οποιοδήποτε σχέδιο. Σε λίγο καιρό θα έχω και εγώ τη δική μου μπλούζα :D 


Μη ξεχάσετε να επισκεφθείτε τη σελίδα  τoυ Νίκου και να κάνετε like! :)


 

8 σχόλια:

  1. Επιβάλλεται να το ακολουθήσει σε επαγγελματικό επίπεδο!
    Κάνει εκπληκτική δουλειά! Πολλά μπράβο και ελπίζω όλα να του έρθουν βολικά!
    Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι για να έχω και εγώ από κάπου να αγοράζω μπλούζες! :D

      Διαγραφή
  2. Ωω, συντοπίτης! Συγχαρητήρια, κάνει πολύ καλή δουλειά. Του εύχομαι τα καλύτερα!
    Φιλιά, Aby μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ βρε 'Ελλη από Λάρισα? Δεν το ήξερα! Πάντως όσους έχω γωρίσει απο τα μέρη σου είναι τρομερά άτομα :D

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραιο το t-shirt με το λιονταρι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στον Νίκο για την υπέροχη δουλειά του!!! Πραγματικός καλλιτέχνης!!! Καλή συνέχεια και καλό μεσημέρι γλυκιά Aby. Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή