Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2016

Boho gone wild


'Eνα από τα αγαπημένα μου πράγματα όσον αφορά τα κοσμήματα είνα ότι πλέον μπορώ να δημιουργησω ακριβώς αυτό που έχω στο μυαλό μου. Πολλές φορές(μη πω σχεδόν όλες) βγάζω τα σχέδια με βάση το τι θα φορούσα εγώ. 
Για φέτος την άνοιξη και καλοκαίρι είναι αρκετά της μόδας το Boho στυλ και προσωπικά μου αρέσει πολύ.
'Ετσι σχεδίασα και τα παρακάτω κοσμήματα. Minimal,με μοναδικές πέτρες και ύφος που θεωρώ οτι μπορεί πολύ εύκολα να συνδυαστεί με boho ρούχα.













 Δαχτυλίδια! Με έχετε ρωτήσει αρκετά αν φοράω και πώς τα συνδιάζω. Συνήθως φοράω 5-6 δαχτυλίδια και τα βγάζω όταν είμαι στο εργαστήριο ή κοιμάμαι. Οπότε όπως και σε οποιαδήποτε άλλη συλλογή έχω κάνει δίνω πολύ βάρος στα δαχτυλίδια.
Αυτή την εποχή έχω κολλήσει με το μισοφέγγαρο,το φοράω συνέχεια!





Minimal κρεμαστά. Η λογική πίσω από αυτά τα κοσμήματα είναι να μπορούν να φορεθούν μαζί με άλλα (layers). 
Επίσης αγαπημένο κομμάτι να φοράω είναι τα choker.
Η τελευταία φωτογραφία είναι ο πιο συνηθισμένος συνδυασμός
που φοράω.






Μοναδικά κομμάτια.Το κοινό στοιχείο σε αυτά τα κρεμαστά είναι ότι φτιάχνονται μία φορα. Είναι πιο εντυπωσιακά κοσμήματα και από τα προηγούμενα κρεμαστά,με πιο σπάνιες πέτρες και πολύ πιο δύσκολες τεχνικές.

Προσωπικά φοράω και τέτοια κοσμήματα ίσως όχι κάθε μέρα λίγο πιο σπάνια αλλά πάντα αισθάνομαι πολύ όμορφα γιατί ξέρω ότι μόνο εγώ έχω αυτό το κρεμαστό. 

Στο μέλλον έχω κάποια σχέδια για βραχιόλια, μισοφέγγαρα κρεμαστά και κάποια πιο μεγάλα και εντυπωσιακά boho κολιέ.
Εσείς τι θα θέλατε να δείτε? 
Πιο υλικό σας αρέσει πιο πολύ και τι πέτρες έχετε στο μυαλό σας?

Θα χαρώ πολύ να μου αφήσετε ένα σχόλιο με τη γνώμη σας για τα έτοιμα κομμάτια καθώς και τις προτάσεις σας για νέα σχέδια!

Aby


4 σχόλια:

  1. Σούπερ, σούπερ, σούπερ! Όλα!
    Μπράβο, κορίτσι μου! Πρόταση δεν έχω να σου κάνω, αλλά πραγματικά δεν νομίζω να ξεμείνεις ποτέ από ιδέες!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όλα καταπληκτικά! Έχω λατρέψει ειδικά τα φεγγαροδαχτυλίδια σου και το τελευταίο, απίστευτο κομμάτι. Μπράβο!
    Κάποια στιγμή, θα σου στείλω μήνυμα να συζητήσουμε κάτι που έχω στο μυαλό μου για μένα. Ελπίζω να μη σου βάλω δύσκολα και να το καταφέρουμε...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφα και ιδιαίτερα όλα! Μπράβο σου! :)

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή