Τρίτη, 22 Μαρτίου 2016

Meet the designer: Αγγελική Καράβολα

Η Αγγελική (όπως και η Δάφνη) είναι από τα άτομα που έχω γνωρίσει μόνο ιντερνετικά. Η Αγγελική ή Almaki όπως μου αρέσει να τη λέω έχεις πολλές ιδέες,ασχολείται με πολλά υλικά και πάνω από όλα έχει ένα καλό λόγο για όλους τους υπόλοιπους χειροτέχνες. 


1. Πες μας λίγα λόγια για τον εαυτό σου και με ποια τεχνική ασχολείσαι κυρίως.

 Το όνομά μου είναι Αγγελική Καράβολα. Ειμαι φοιτήτρια Ισπανικής γλώσσας στο ΕΚΠΑ, και βρίσκομαι εδώ και τρία χρόνια στην Αθήνα. Έχω λίγα χρόνια που δημιούργησα την Alma (στην αρχή Alma's Creations, μετέπειτα Alma Craft), όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι περισσότερο με το κόσμημα. 

Μου αρέσει απίστευτα το μακραμέ, ο πηλός και το σύρμα, και θέλω να δοκιμάσω να σκαλίσω ξύλο και μέταλλο. Γενικά μου αρέσει να χρησιμοποιώ διάφορα υλικά, ότι πέσει στα χέρια μου, και γι'αυτό το εργαστηριάκι μου είναι γεμάτο απο κουτιά, φίσκα—κυριολεκτικά—από τα πάντα, από κομμάτια καθρεύτη και καπάκια μπύρας μέχρι κοραλάκια και πέρλες. 

2. Πόσο καιρό ασχολείσαι και πως ξεκίνησες την ενασχόλησή σου με το χειροποίητο.

Πρωτοξεκίνησα το καλοκαίρι μεταξύ πρώτης και δευτέρας γυμνασίου. Είχα πολύ ελεύθερο χρόνο και δεν είχα τί να τον κάνω. Ουσιαστικά το έναυσμα ήταν η πρόταση της θείας μου να φτιάξω κοσμήματα όταν της είπα πόσο βαριέμαι. Ήταν πολύ καλή ιδέα, γιατί η μητέρα μου είχε ασχοληθεί λιγάκι με αυτό στο παρελθόν, οπότε είχα λίγα υλικά στην διάθεσή μου. Με βοήθησε—βασικά ακομα με βοηθάει, σε μεγάλο βαθμό—όλη η οικογένεια, με συμβουλές, ιδέες και υλικά. Εντάξει, στην αρχή ήταν όλα κορδελίτσες και χαντράκια, αλλά έβλεπα οτι άρεσαν στις φίλες και στις συμμαθήτριές μου, και μου ζητούσαν συχνά να τους φτιάξω πράγματα, οπότε άρχισα να εξελίσσομαι. 

Την 'Αλμα την σκέφτηκα όταν αποφάσισα να φτιάξω πριν από δύο χρόνια σελίδα στο Facebook (μάλιστα σε ένα μήνα έχουμε και γενέθλια :P) .

 Άλμα στα Ισπανικά σημαίνει ψυχή, και σαν όνομα ταιριάζει γιατί αγαπάω πολύ αυτό που κάνω και νιώθω πως, αν και μικρά, αυτά τα τζατζαλάκια είναι κομμάτια της ψυχής μου και τα έχω φτιάξει με πολύ όρεξη και μεράκι (και μ'άρεσε πολύ και ο ήχος, ήταν τέλειο!)  

3.Αγαπημένα σου υλικά και γιατί. 

Μου αρέσει απίστευτα το σύρμα! Είναι απίθανο, μπορείς να στήσεις τα πάντα μ'αυτό. Μ' αρέσει πολύ και ο πηλός και ο σπάγγος, αλλά δεν είναι σταθερά και γερά οπως το σύρμα. Με αυτό μπορείς να φτιάξεις πραγματικά απίστευτα πράγματα.

4.Το δικό σου αγαπημένο κόσμημα και γιατί.

Αυτο είναι το αγαπημένο μου δημιουργηματάκι, προς το παρόν. Όλα έχουν όμως μια όμορφη ιστοριούλα από πίσω και το καθένα τ'αγαπώ για κάποιον ιδιαίτερο λόγο. Αυτά εναι τα πρώτα μακραμέ σκουλαρίκια που εφτιαξα σαν σειρά, σε διάφορα χρώματα και μεγέθη. Τότε ένιωσα οτι πήρα φόρα με το μακραμέ. 


5.Στόχοι/πλάνα για το μέλλον.

Στο άμεσο μέλλον σκοπέυω να φτιάξω ένα όμορφο μικρό και βολικό πάγκο απο μια παλιά μας βαλίτσαγιατί ο υπάρχων ειναι θηρίο ολόκληρο—και να στήνω είτε Πάτρα είτε Αθήνα. Θέλω πολύ να το κάνω αυτό, γιατί είναι πολύ όμορφο να βγάζεις πάγκο: κοινωνικοποιείσαι, έρχεσαι σε επαφή με τον κόσμο και με άλλους δημιουργούς, βλέπεις τι αρέσει και ο κόσμος βλέπει τον δημιουργό πίσω από το πραγματάκι. Είναι και το οτι το κάνεις όποτε έχεις ορεξη. Απλά παίρνεις τα μπογαλάκια σου και στήνεις. Είναι πολύ όμορφο. 

Επίσης, θέλω πολύ να μάθω καινούργιες τεχνικές και να χρησιμοποιώ νέα υλικά, οπότε με περιμένει αρκετό ψάξιμο, διάβασμα και πολλές πολλές δοκιμές. Μια σχόλη, όπως π.χ. της Στεμνίτσας νομίζω πως μετράει πολύ, άλλα έχω καιρό ακόμη στην Αθήνα, δεν βιάζομαι.

6. Που μπορούμε να σε βρούμε.  

Υπάρχουν φωτογραφίες όλων των κοσμημάτων που έχω φτιάξει ως τώρα στη σελίδα μου στο Facebook: Alma Craft. Σύντομα θα ετοιμάσουμε και μια ιστοσελίδα. Περιστασιακά συμμετέχω σε εκθέσεις και γιορτές χειροτεχνών, και σύντομα θα βγάζω τον πάγκο μου και στην Αθήνα.


Δικό μου αγαπημένο κόσμημα από την Αγγελική είναι αυτά τα σκουλαρίκια.

 
 Καθώς και ο Bender,γιατί το Futurama είναι από τις αγαπημένες μου σειρές!


Mη ξεχάσετε να επισκεφθείτε τη σελίδα της Αγγελικής και να κάνετε like!
 



3 σχόλια:

  1. Ταλενταρα σκετη, αυτο εχω να πω! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα όσα κάνεις είναι προσεγμένα , διακριτικά και πανέμορφα.Σου εύχομαι πάντα δημιουργική και γεμάτη ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω, τί λεπτοδουλειά! Δεν το έχω καθόλου εγώ με την υπομονή, οπότε... υποκλίνομαι!!!
    Πολλά μπράβο, Αγγελική!
    Αby μου, ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή