Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2016

Ring Tutorial

Finally,I took my camera to the studio and snap some pictures for you!
First of all DO NOT TRY this project if you are not trained by a professional. Torch,acids and some other "dangerous" stuff are included in the procedure,so if you don't have an experience in this area,don't try the tutorial.

The ring we are going to make looks like this:





We are going to need,a piece of metal,wire and some beads. 


We thread the beads to the wire and we measure the width of the beads.


With the hand jigsaw cut a piece of metal. 
The width should be the width of the beads plus 2 times the width of the wire.
How long it's going to be the metal it depends on the number of the ring you want. 



We solder wire and metal.






We bend the ring and then we solder the two edges together.


We clean the ring. I prefer a shinning finish.
The we put glue in the middle metal part and we glue the beads.
Our ring is ready!




I like to wear it with my howlite and my moon, rings.

What do you think?   


6 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφο, Aby μου! Το φαντάζομαι συνδυασμένο σε boho στυλ!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι το έχω και εγώ στο μυαλό μου.Γενικά το boho είναι πολύ στη μόδα και ακολουθώ και εγώ τις τάσεις :)

      Διαγραφή
  2. Το γαλάζιο είναι το..χρώμα μου, μπράβο για τη δουλειά που μου φάνηκε πανδύσκολη, μπράβο που τα καταφέρεις σε τέτοιο όμορφο αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αχτίδα! Δεν είναι και πολύ δύσκολο,νομίζω θα το έβαζα σαν δυσκολία στον ενδιάμεσο. Απλά όπως λέω και στην αρχή του ποστ θέλει να έχεις μια εξοικείωση με τα εργαλεία.

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικό! Μου άρεσε πολύ και το φεγγαράκι δίπλα του, ταιριάζουν υπέροχα μαζί.
    Δε θα δοκιμάσω τις δυνάμεις μου όμως, γιατί μου λείπουν η εξειδίκευση και τα απαιτούμενα εργαλεία.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου,ευχαριστώ πολύ!Τωρα τελευταία φοράω αυτό τον συνδιασμό συνέχεια οπότε είπα γιατί να μη το δείξω?Πολλά φιλιά! :D

      Διαγραφή