Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

30 days of rings

 Τα δαχτυλίδια είναι το αγαπημένο μου κόσμημα και πάντα φοράω πολλά. Είναι επίσης, τα κοσμήματα που απολαμβάνω λίγο παραπάνω να κατασκευάζω. Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι 30  και είναι μία "συλλογή" από το τι δαχτυλίδια φοράω κάθε μέρα. 
































 Aν με ακολουθείτε σε κάποιον από τους λογαριασμούς που έχω (fb, instagram) μπορεί να έχετε δει κάποιον απο τους παραπάνω συνδιασμούς.

Τώρα τελευταία ο αγαπημένος μου συνδιασμός είναι το μισοφέγγαρο, με κάποιο από τα νέα boho δαχτυλίδια και το t-strap στο ένα χέρι. Στο άλλο φοράω το αγαπημένο μου δαχτυλίδι διαλογισμού. Από όταν το έφτιαξα αυτό το δαχτυλίδι το αγάπησα και κυρίως γιατί συνέχεια γυρίζω γύρω-γύρω τα δαχτυλίδια. Θεωρητικά η κυκλική κίνηση μειώνει το άγχος και βοηθάει στη συγκέντρωση,πρακτικά έχει πλάκα να στριφογυρίζεις το δαχτυλίδι σου! :)

Εσάς ποιος συνδιασμός σας αρέσει? 


8 σχόλια:

  1. Τα λατρέψαμε τα δαχτυλίδια σου,είναι υπέροχα!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και δεν είναι μόνο το ότι είναι υπέροχα τα δαχτυλίδια (που είναι, αυτό είναι προφανές!) αλλά τα συνδυάζεις και μοναδικά! Μπράβο, βρε κορίτσι μου! Και τις φωτογραφίες σου τις βρίσκω ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ!!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου!Νομίζω είναι λίγο πιο εύκολο να τα συνδιάσεις όταν τα έχεις όλη μέρα μπροστά σου και τα βλέπεις. Πολλά πολλά φιλιά! :*

      Διαγραφή
  3. Καλά κάνεις και μας τα δείχνεις! Πραγματικά πολύ όμορφα! Ν α τα χαίρεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,τα περισσότερα δεν τα έχω πια αλλά και πάλι έχω αρκετά! :)

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικά όλα! Εγώ το δικό μου πάντως το έχω αγαπήσει! <3

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρκέλλα ^_^ Χαίρομαι που σου άρεσε,αν δεν κάνω λάθος το φορούσες και στο βιντεάκι "Best friend tag". Το είδα και καταχάρηκα :D

      Διαγραφή