Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2016

Πυλώνες της δημιουργίας

"Πυλώνες της δημιουργίας", αυτός ήταν ο τίτλος που είχαν τα κοσμήματά μου τα οποία συμμετείχαν στην ομαδική έκθεση του Ανάγλυφον. Το "Ανάγλυφον" είναι η σχολή κατασκευής κοσμήματος που αποφοίτησα και φέτος με είχαν και εμένα καλεσμένη. Το θέμα της έκθεσης ήταν ταξίδι στο διάστημα,η καθηγήτριά μου μας έδωσε το θεμά και εμείς είχαμε να σχεδιάσουμε και να κατασκευάσουμε 2-3 κοσμήματα. Δυστυχώς,επειδή δεν μένω πια στη Θεσσαλονίκη δεν μπορούσα να πηγαίνω στις συναντήσεις. Παρολαυτά μου άρεσε η όλη διαδικασία καθώς και η έκθεση. Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στη γκαλερί Vlassis Art Gallery.



Το πρώτο κόσμημα που έκανα ήταν το παραπάνω δαχτυλίδι. Είναι εκθεσιακό,δηλαδή,δεν είναι απαραίτητο να μπορεί να φορεθεί καθημερινά. Οι πλανήτες μετακινούνται γύρω γύρω,πέρα απο τον ήλιο που μένει σταθερός.

Το δεύτερο κόσμημα που έκανα είναι επίσης κινητικό και είναι ένα κρεμαστό από ασήμι και τιτάνιο.



Ο όρος Πυλώνες της Δημιουργίας (Pillars of Creation) αναφέρεται σε μια φωτογραφία που λήφθηκε από το διαστημικό τηλεσκόπιο Χαμπλ. Απεικονίζει διαστρικά αέρια και σκόνη στο Νεφέλωμα του Αετού, τα οποία έχουν τη μορφή προβοσκίδας ελέφαντα.[1] Η φωτογραφία λήφθηκε την 1η Απριλίου του 1995 και είναι μια από τις δέκα καλύτερες φωτογραφίες από το Χαμπλ, σύμφωνα με το Space.com.[2] Η φωτογραφία τραβήχτηκε από τους αστρονόμους Τζεφ Χέστερ και Πολ Σκόουεν του Πανεπιστημίου της Αριζόνα. (wiki).

Μπορείτε να δείτε τα έργα των συμμαθητών μου καθώς και της καθηγητριάς μου εδώ.

6 σχόλια:

  1. Όταν λέω πως δεν έχω λόγια, το εννοώ!!!
    Κοιτάω, χαζεύω, θαυμάζω και μόνο wow μπορώ να ξεστομίσω!!!
    Υποκλίνομαι, κούκλα μου! Πολλά μπράβο!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου! Και τα άλλα τα κορίτσια έκαναν πολύ καλή δουλειά, αν βρεις χρόνο να πας να χαζέψεις και τα δικά τους κοσμήματα :)

      Διαγραφή
  2. Το δαχτυλίδι το πρωτοείδα στο fb και εντυπωσιάστηκα: εξαιρετική η ιδέα σου και η υλοποίηση! Όσο για το εκθεσιακό που λες, εγώ τουλάχιστον που λατρεύω τα ασυνήθιστα σχέδια στα κοσμήματα θα το φορούσα χαλαρά. Είναι πρωτότυπο, ιδιαίτερο και πανέμορφο.
    Το δεύτερο το είδα τώρα και το θαύμασα εξίσου. Είσαι φοβερή!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στην έκθεση και πάντα τέτοια, Aby μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλλη!!! To κρεμαστό το έχω φορέσει και εγώ λίγες φορές το δαχτυλίδι όμως είναι βασανιστήριο! Μπλέκεται παντού,γυρίζει όλη την ώρα..Πάντως χαίρομαι που σου άρεσαν και είμαι σίγουρη ότι θα το φορούσες! :D

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες δημιουργίες! Το δεύτερο ειδικά είναι πανέμορφο! Μπράβο σου! <3

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρκέλλα! Το δεύτερο η αλήθεια είναι το έχω φορέσει κάποιες φορες :)

      Διαγραφή